036 52 90 007
Gratis advies op locatie
Inclusief montage
Niet merkgebonden
Onze pakketten worden altijd geleverd inclusief installatie en montage.
Neemt bij u thuis of op kantoor de behoefte aan beveiliging, veiligheid en beheersbaarheid toe? Door middel van een betrouwbare toegangscontrole, is het mogelijk om een geautoriseerde en gecontroleerde toegang voor personen te reguleren. Door de toegangscontrole kan worden waargenomen wie, waar en wanneer naar binnen of buiten is geweest. Een toegangscontrole zorgt vooreen hoge mate van beveiliging bij een woning, kantoor of ander gebouw.
Er zijn veel professionele mogelijkheden op het gebied van toegangscontrole, waardoor de keuze voor het juiste systeem en de installatie ervan maatwerk is. Wij kijken graag naar uw wensen, waardoor wij samen met u het juiste toegangscontrolesysteem kunnen kiezen en aan de hand de keuze een passende offerte kunnen maken.
De kracht van ons bedrijf is dat wij zowel het advies, de levering van hardware én de gehele installatie, inclusief bekabeling, volledig uit handen nemen. Onze professionele monteurs beschikken over de nodige kennis en certificeringen, waardoor zij alles weten over onder andere de bekabeling, brandveiligheid en vluchtroutes.
Naast het bieden van veiligheid, biedt een elektronisch toegangssysteem nog vele voordelen:
Het is beheersbaar Het is gebruiksvriendelijk; beheer vanachter uw computer of laptop Tijdsregistratie is mogelijk Hoge mate van beveiliging van medewerkers en alle eigendommen Flexibele controle door middel van toegangsautorisaties Realtime informatie Als de sleutels kwijt zijn geraakt, hoeven de sloten niet te worden vervangen Eén toegangsdrager voor diverse deuren of toepassingen.
De toegangsdrager kan een kaart of tag/druppel zijn, maar dit wordt ook steeds vaker uitgebreid naar toegangscontrole via NFC of Bluetooth op de telefoon.
Achteraf vragen, of ondersteuning nodig? Dat is geen probleem, onze helpdesk staat voor u klaar.
Al 23 jaar leveren en installeren wij camerabewaking systemen bij onze klanten.
In één dag gemonteerd. Snel en vakkundig geïnstalleerd door onze monteurs.
Bent u op zoek naar een toegangssysteem op maat, of wilt u eerst meer informatie verkrijgen? Neem dan gerust contact met ons op of vraag een vrijblijvende offerte aan! Wij komen graag bij u langs op locatie, om uw wensen te inventariseren en u van het beste advies te voorzien.
Δ
ACT365 is een cloud based toegangscontrole systeem wat beheerd kan worden vanaf elk apparaat, ongeacht welk tijdstip en welke locatie. Dit systeem is ideaal wanneer u verschillende locaties beheert, om te voorkomen dat sloten vervangen moeten worden wanneer sleutels kwijtgeraakt zijn of wanneer iemand de toegang ontzegd moet worden. Met ACT365 heeft u te allen tijde de regie in handen en wordt het beheren van de toegang en veiligheid van uw gebouw kinderspel.
Het vervangen van traditionele sloten wanneer iemand de sleutels kwijt is of wanneer iemand de toegang ontzegd is, is kostbaar en tijdrovend. Het beheren van sloten, deuren en toegang kan een stuk makkelijker met de slimme sloten het het cloud beheer van ACT365. Als installatiepartner van ACT365 weten wij de systemen vakkundig te installeren en u te voorzien van de juiste informatie.
Wij begrijpen dat het installeren van slimme sloten met cloud beheer software niet iets is wat u iedere dag doet. U heeft te maken met veel randzaken zoals de veiligheid, het type deurbeslag, het soort elektronische sloten en welke techniek gaat u toepassen.
Onze ervaren adviseurs helpen u graag met het maken van de keuze voor het juiste toegangscontrolesysteem. Daarnaast verzorgen wij de gehele installatie, inclusief freeswerkzaamheden en het zo nodig aanpassen van deuren, en montage van het door u gekozen systeem.
Onze volledige service bestaat niet alleen uit het adviseren en leveren van de sloten, maar onze ervaren monteurs plaatsen de sloten ook voor u en zorgen ervoor dat uw deur volledig te beheren is.
Wij installeren de controller in de cloud, zodat u altijd en overal zonder ingewikkelde software alle verschillende deuren kunt beheren.
Volg of bericht ons op onze social media
CameraInstallatie.nl is in 1999 ontstaan vanuit een passie voor techniek. In de loop der jaren zijn wij uitgegroeid tot een volwassen bedrijf met meer dan 30 gespecialiseerde medewerkers. Wij beschikken over een eigen werkplaats, spuitcabine, metaalbewerkingsafdeling en een mooi magazijn. Of het nu gaat om het geven van gedegen advies, het trekken van kabels, installeren van de hardware of het programmeren en onderhouden, wij weten waar we over praten en denken graag met u mee.
Wij zijn gespecialiseerd in het leveren, installeren en onderhouden van camerabewakingssystemen, alarmsystemen, intercoms en toegangscontrolesystemen. Al deze systemen zijn uiterst betrouwbaar en voorzien van slimme modules die voor u werken. Zo kunnen onze camera’s gezichten, kentekens en zelfs emoties herkennen. Onze deursloten en toegangscontrolesystemen kunnen volledige in de cloud beheerst worden, waardoor u nooit meer een slot hoeft te vervangen.
Wilt u meer weten over ons bedrijf of onze beveiligingssystemen? Neem dan gerust contact met ons op!